måndag 31 maj 2010

Skänk en tanke...


Igår tände jag ett ljus för att värma och ge ljus åt alla drabbade, avlidna och anhöriga till de med cancer. Min första tanke gick till min älskade mamma som gick bort i alldeles för tidig ålder! Tänk att det har gått 14 år…Men hon finns alltid i mina tankar. Saknar dig så mycket, mamma! Cancern är en fruktansvärd sjukdom som många människor i världen dagligen kämpar emot, jag beundrar alla dessa människor som hittar styrkan för den ständiga kampen mot en hemsk sjukdom.
Man läser dagligen överallt om människor som inte klarade kampen mot cancern.
Cancern bryr sig inte om du är rik eller fattig. Det bästa du kan göra som individ för att rädda människors liv är att stödja cancerfonden. Jag har lärt mig genom åren att man skall försöka njuta av varje minut, för man vet inte när livet är slut.

En tanke går ut till alla…

Kramar från Mitza

0 kommentarer: