onsdag 23 november 2011

Inväntar julen...


Lördagens middag!

Hoppsan! Det blev visst inte ett längre inlägg i förra veckan...Hade nog för mycket att göra...
Veckan som gått gick snabbt förbi mig, kände mig sådär halvkrasslig men inte mer än så. Känner mig fortfarande lite seg i kroppen, men hoppas på att det försvinner snart.
I förra veckan fick jag ett glatt besked. Jag får en ny cykel utan någon självrisk! =) Så idag skall det inhandlas en ny cykel. Trevligt! Trevligt! Trevligt!
I helgen blev det tjejmiddag och tjejfilmer efteråt. Riktigt trevligt och supergod mat! =)
På söndagen var det dags att göra det årliga fönsterputsandet...så nu är det bara julstädning kvar innan julsakerna åker upp på söndag. Älskar julen! Den bästa tiden på året.

Idag har jag ringt till myrorna för att skänka gåvor, känns himla bra att ge till välgörenhet! =) Samtidigt är det skönt att bli av med saker som man inte använder.

Nä, nu väntar tvättstugan på mig..urk på burk!

0 kommentarer: