torsdag 8 december 2011

Glitter och glamour!


Min egen hemmagjorda dekoration!


Julstämning i hela lägenheten finns!


Julkaksburk som rymmer mycket goda ting! ;)

Nu börjar julafton närma sig med stormsteg och jag som inte handlat en endaste julklapp ännu...
Men för ovanlighetens skull vet jag vad man skall handla till alla, skönt det. =)
Sedan jag sist skrev har det hunnit planeras inför nyårsafton. I år blir det här, med tema glitter och glamour! Så veckan som gott nu har gått till att planera, köpa och fundera, när, var, hur?!? Så det har blivit att springa i många affärer...Inte mig emot...;)
Så allt till dukningen och dekoration är klart! Puh! Det sista fixade jag idag, vi blir ju någonstans mellan 8-10 st till middagen och lite fler folk kommer sedan. Det ser ut som det kommer bli italienskt tema till mat, en stor buffé med mycket gotta att bjuda på. Ser verkligen framemot nyår! It's gonna be a partytime! ;) Där kommer att både komma ut recept och bilder från nyår, så det kommer nog att bli ett lååångt inlägg då...

Har varit ledig ett par dagar nu, innan jag börjar på mitt nya schema och få nya arbetskamrater. Spännande med lite omväxling! Skall jobba helg, men samtdigt jobbar jag bara 2 dagar nästa vecka. Ett riktigt lyxschema att jobba 75 %, men lönen är inte lika rolig... =(

Så här hemma är det storstädning ikväll, måste ordna plats för ett digital flipperspel min sambo skall bygga...Kanske man kommer bli beroende? Haha...

Nä, nu får jag sticka iväg och träna, ha de bäst så länge! Kram på er alla!

0 kommentarer: