måndag 8 november 2010

Ladies Night 2010!


Styling...

 Efter förvandlingen blev jag en riktig rockbrud.

Killar i bastu utklädda till kvinnor...

Fantastisk musikunderhållning!

Mmmm...candy! ;)

Betyget blev...

I lördags var jag på Ladies night för 2:a gången, men hade betydligt bättre platser i år..V.I.P-biljetter! 1:a parkett, oh yeah! ;) Gänget bestod av Lotta, Magda, Cissi och lilla jag. Festen började hos mig, med lite uppvärming av ultrastar och lite fördrinkar. Sedan var det dax att bege sig iväg till Malmö Arena till förfesten. Det blev fotografering, styling(se ovan vilken förvandling!) och lite gott att dricka innan man fick komma till sina bord. Maten var superb! Och under tiden man åt blev det underhållning av Stephen Simmonds. Sedan kom årets upplaga in: Martin Stenmarck, Andreas Johnson, Brolle och Måns Möller. Vilken jubel där blev på arenan! De gav en helt underbar show, som man inte kommer glömma i första taget. Sedan blev det efterfest på Malmö Arena, dansade så himla mkt att mina fötter värkte när man gick hemåt...
Förväntar mig en lika bra show nästa år...

0 kommentarer: