söndag 20 mars 2011

Mark Wahlbergs muskler...

Bra ord som passar in på mig!

Handmade kuddar!

Då var det söndag och helgen har bara schvishat förbi mig.
I fredags  blev det en tur till Ystad, rolig kväll med mycket skratt. =)
Det blev att vi åt på Bröderna M, hade inte bokat men lyckades ändå få ett bord... Mums vad gott det var!
Sedan var det dags att se The fighter med Mark Wahlberg  med en stor fet godispåse som jag knappt rörde...Ätit för mycket, kanske? Det var verkligen skådespelarna som gjorde filmen.
Christian Bale spelade otroligt bra i filmen.
Vill inte skriva för mycket utan jag bara rekommenderar att ni skall se filmen.
Resten av helgen har varit lugn och skön och bara njutit av att vara ledig och umgås med min kära.
Söndagen har gått åt att dagdrömma och planera om saker som kanske sker, vem vet?
Nä, nu skall jag baka lite kokosmuffins, blir det bra så kommer det ut ett recept på det nästa gång jag bloggar. Ha en superskön söndag!

0 kommentarer: