fredag 18 mars 2011

Tipsbloggar!


Underbar produkt!


Med lite värme blir det biosnacks hemma! =)

Nu har det gått ett par dgr ch det har inhandlats fler saker till grovköket, nu är det bara köksblandaren, bänkskivan och skåpen som skall inhandlas sedan är allt klart för att börja renoveras. Ser verkligen framemot att få ett nytt fräscht grovkök! =)
Idag tänkte jag ge lite tips på lite av varje som jag gärna vill dela med mig innan jag sticker iväg till Tomelilla för att hälsa på kära Lotta för att lätta på trycket av skvaller...hehe...

Tips 1!
Nak har underbara produkter för håret , speciellt en som är bra om man har kluvna hårtoppar och har svårt att kamma ut håret efter tvätt. Det heter NAK replends och det återfuktar ditt hår och ger värme och ditt hår blir mjukt efteråt. Det räcker med en liten klick till ditt hår. Så ta inte för mycket. Det finns att köpa hos de flesta frisörer och kostar inte en förmögenhet. Även hårspray och glansspray är underbart och luktar fruktansvärt gott! =)
Tips 2!
Har ni alltid undrat hur man kan få lika goda barbecue snacks som man får på bio?
Köp Lyka Barbecue snacks, sätt in halvpåse i 75 graders värme i 10 minuter.
Hux Flux så har du bio snacks!
Tips 3!
Har du dåligt med matförslag är matklubben en hemsida med mycket utbud av maträtter.
Där har jag hittat många av mina favoritrecept.
Även http://www.tasteline.com/, http://www.recepten.se/ och http://www.ica.se/ är bra sidor att hitta goda recept på.

Nu är tipsen slut för denna gång, dags att göra sig iordning för att dra sig till Österlen, ikväll skall det ätas gotta och sedan se The fighter på bio.
Ha en underbar dag!

0 kommentarer: