tisdag 26 april 2011

Tillbaka från blåkullaland!

Bilder från Strøget...
 På påskafton blev himlen gul, upptäckte jag... :P

 Gatumusikanter spelar på ølburkar, otroligt skickliga!

Mr. Muffin är en söt liten figur!
Då var påskhelgen slut, himla vad snabbt dessa dagar gick.
Påskhelgen:
I fredags blev det shopping med svärmor trodde jag skulle hitta lite, men det blev nästan helt tomt i mina kassar...schvisch så var den dagen borta...
Sedan på påskafton blev det först en tur till Köpenhamn med Patrik för att gå och mysa på Strøget. Det var så avkopplande att gå där och bara njuta och titta på folk...
På kvällen blev det middag hos svägerskan. Mkt trevligt och väldigt god mat! =)
Sedan helt plötsligt var det påskdagen, det blev påskmiddag här hemma och naturligtvis jordgubbar till efterrätt... =)
Igår blev det först promenad i det underbara vädret vi hade, sedan på kvällen med det film (The Mechanic) med en av mina favorit skådespekare, Jason Statham. Han är en riktigt mumsbit!
Innan jag avslutar min blogg idag tänkte jag tipsa hur man gör en riktigt god gräddfilssås:
Cayennepeppar, salt och gräslök. Enkel men SÅ god till nypotatis!

0 kommentarer: