lördag 3 september 2011

Mat, vin och dålig fotboll!

Gratinerad fläskfilé
(använd min sökmotor om du vill veta receptet)

Lite ostbricka med vin är aldrig fel...

Igår blev det myskväll med god mat och super dålig fotbollsmatch.
Denna veckan har jag börjat smygträna lite grann jag skall bli mer fit och förhoppningsvis få mer muskler. ;)
Annars denna veckan har jag tagit igen allt jag inte har hunnit med denna sommaren och fått träffat kära Lotta med bra shopping, skvaller och god fika. =)
Nästa vecka blir det party, party och åter party för att fira Magdas födelsedag.
Så vecka som kommer får man träna extra mkt för att kläderna skall sitta extra bra...

Nu skall jag strax göra mig iordning för idag skall vi ut och äta god mat. =)
Så idag blir det inget recept, men nästa vecka kommer där ett gott recept på en god fördrink.
Den som väntar på något gott...
Ha en trevlig helg allihop!

0 kommentarer: