söndag 25 december 2011

Juldagen!





Julbuffén från julfesten! =)


Hade himla trevligt med gott sällskap, god mat, god dricka och trevligt underhållning!


Mina suuupergoda lussebullar!



Den utslagna fina amaryllisen!



Årets julkort!


Min nya älskade assistent!


Så nu var juldagsmorgon och som vanligt när man är ledig och det är helg så vaknar man tidigt.
Är det inte typiskt?
Dagarna innan jul har bara sprungit förbi mig så jag har inte hunnit skriva i min blogg som jag hade lovat. Sorry!
Lägger ut lite bilder idag, på lite allt möjligt. Blir en rejäl kompott! ;)
Igår på självaste julafton hände något som man undrar hur folks hjärnor tänker...
Taxi Syd hade gett chaufförerna semester utan att meddela folk som har bokat tider hos dom! Lysande sickan! Tack vare detta fick jag inte fira jul med min käre far. Det märkliga är att det inte står någonstans på nätet om denna tabbe de har gjort. Fy vad jag var förbannad och frustrerad igår.
{%6£&(jXp¤!!! Ärthjärnor är vad det är!
Nog pratat om detta, det gör mig bara förbannad när jag tänker på det.
Har ju bara världens goaste man! Igår efter alla julklappar var utdelade frågade han mig om det inte var något som fattades...Tänkte, vad snackar han om?  Då gick han in i ett annat rum och hämtade en jättepaket. Vad f-n är detta, tänkte jag. Har han köpt något litet och lagt i en stor paket?!? Ack så fel jag hade...Jo, då hade han köpt en Ankarsrum Assistent till mig. Var så chockad och glad, tappade totalt talan. Jag som så länge velat ha en sådan...Vilken julklapp! =)


Nä, nu får jag väl ta mig ifrån datorn för en stund. Lussebullsreceptet får bli en annan dag!
Kramelikram

0 kommentarer: