måndag 12 december 2011

Vadå julstress?!?




Min amaryllis, med lite photoshop korrigering...


Så då var det måndag igen, helgen har gått fort och jag trivs bra där jag jobbar. Ovan med nya rutiner, men sådant vänjer man sig vid snabbt.
Hela denna veckans schema är redan fullsmockad med aktiviteter trots att den knappt har börjat...
Måndag: Lussebullsbakning och städning, Tisdag: frisör besök(man måste va lite julefin) och tvättning, Onsdag: jobb och leta efter nya köksmöbler, Torsdag: jobb och julfest med jobb på kvällen, Fredag: julklappsshopping och ev. planering av nyår på kvällen, Lördag är det Robert Gustavssons show och söndag får bli en vilodag för mig. Det kallar jag fullsmockad vecka! =)

Har ni inte ngt bra lussebulls recept så kommer där ett bra till er i veckan!

Ha de så bra så länge! Nu får man städa lite här hemma! Tråkigt, men nödvändigt!

0 kommentarer: