måndag 12 mars 2012

Går i min dvala...

Då det ett par dagar sedan jag skrev sist...Har inte hänt så mycket. Har varit mycket jobb...
Däremellan har det varit melodifestival final: FEL LÅT VANN, säger jag bara. (Var bara tvungen att nämna det!) Oftast i mitt tycke vinner fel låt, så där var no surprise i år heller. Men vad gör det om 100 år? ;)
Så dagens blogg blir väldigt fattig. Är ganska trött efter att ha jobbat helg, även om den har varit lugn. Märkligt, inte sant? Upptäckte nu imorse att jag skall jobba 4 fredagskvällar i rad. Kommer bli tufft, men semester är runt hörnet...i juli... ;) Men den som väntar på något gott...
Minns faktiskt inte när jag hade 3 veckors sammanhängande semester sist. Så det skall bli himla trevligt! =)
Njuta för dagen och ta den som den kommer. Låter som ljuv musik i mina öron!
Idag blir det inte något recept utan det får bli en annan dag...
Nu skall jag snart uti det fina vår/vinterväder. Man vill inte sitta inne en hel dag då man är ledig.
Ha de så bra vänner! <3

0 kommentarer: