tisdag 25 september 2012

Hösten är här! =)

 Så då var det dags för höst, vilket passar mig alldeles utmärkt! Älskar denna årstid då alla härliga färger på träden kommer fram och att få ha mysiga hemmakvällar med levande ljus.
Veckan som har gått har bestått av lite jobb, lite städ men det roligaste är ändå att få planera min 3-rätters middag jag skall göra till mitt hjärta. Vi firar nämligen 7 hela år ihop, det är inte klokt vad tiden går fort...
I helgen beställdes det en matberedare efter ett "par" år väntande...så nu i höst skall jag experimentera mer matlagning, vilket betyder att det kommer ut mer roliga recept. =)
Nä, nu skall jag fortsätta här hemma lite till innan jag sticker på lite Bodycombat!
Ha en bra dag!
 
 
Höst kräver lite höstblommor!
 
Fin burk, beställd på http://www.systerlycklig.se/
skall användas som förvaring för mina cupcakessaker.

 
Har velat ha denna kannan ett tag, så idag bestämde jag mig för att göra slag i saken!

 
Fin skål som matchar bra till min söta kanna.

0 kommentarer: