söndag 7 mars 2010

Överraska på ett bröllop...


Efter en hektisk vecka, är det skönt att få vara ledig denna helg. Lördagen började med att man vaknade med ett glatt humör när man såg solen skina utanför. Hääärligt! Åkte sedan ner till Höllviken på fika, åkte därefter till Vellingeblomman för att titta på påskutställningen där ett och annat föll ner i min korg. Affären var pyntad med massor av påsksaker, jättefint hade de gjort.
Alla ni som inte har varit där rekommenderar jag er att åka dit.
En timme senare var det dags att åter igen åka in till Malmö,
S:t Petri kyrka var nästa anhalt för att överraska en gammal vän på sitt bröllop som man inte har träffat på över 15 år
(när jag själv läser 15 år känner man sig gammal)...
Fick reda på av en slump att hon skulle gifta sig så då åkte jag och min gamla kompis Malin dit för att gratulera henne. Hon blev väldigt överraskad, det kändes som en rolig grej och jag hoppas att hon tyckte det var roligt att vi dök upp vid vigseln. Om du läser detta Åsa, önskar jag dig all lycka med din Matthias!

Nu skall jag pynta lite här hemma...Ha en fortsatt trevlig söndag!

0 kommentarer: