onsdag 31 mars 2010

Påskdags!


Nu har jag varit dålig på att blogga igen, men har haft mycket annat för mig.
Sedan jag sist skrev har jag hunnit med att ha tjejfest med mina f.d. klasskamrater, jättetrevligt var det! Det blev massor med Ultrastar Deluxe!(Se länk nedan), sedan i måndags har man fått ännu fler låtar, hur skall man nu lyckas välja låt, med över 1500 att välja mellan. Så utan förvåning var min röst helt förstörd på söndagen…men vad gör det idag? Räknar med att Sara nästa gång bjuder på lite barbeque framåt sommaren. Ser fram emot det! Det är ju redan vårväder(I skrivande stund regnar det dock ute…) =(
Låt mig tänka, vad har mer hänt? Jo, jag har varit på Gamma Ray-konsert den 25:e. Det var en bra konsert, med mycket ös! Det var längesen man var på konsert och jag hade nästan glömt hur roligt det är. Till min förtvivlan upptäckte jag innan konserten att jag inte hade någon typ av rockkläder, så då var det dags för en liten shoppingrunda. =) Wooohooo!
Helgen var lugn, åt gott och mådde som en prinsessa.
Men himla vad tiden går fort, nu är det påskvecka och långledigt och på lördag är det dags att frossa mat hos svägerskan. Stretchkläder är ett måste… :P
Nä, nu hinner jag inte skriva mer idag...=(
Jag som hade tänkt mig skriva in ett recept men det får bli en annan gång skall iväg och jobba kväll alldeles strax.
Tjingeling alla internetanvändare, önskar er alla en riktigt trevlig påskhelg!

Ps. Rösta gärna på min bikini:
http://nelly.com/designyourbikini/?bikiniuser=ir8vpJQvcsR7hSu0POXBXS7J6xygI2YqgTZK Ds.

Ps 2. http://www.ultrastardeluxe.org/ Ds.

0 kommentarer: