fredag 17 februari 2012

Hjärtans dagar...


Mina fina bukett jag gjorde på alla <3 -dag!


Älskar denna presenten, tack töser! =)

Idag är det fredag och om ett par timmar är det dags för att jobba helg.
Men innan dess skriver jag ett par rader...
Dagarna som gått har varit mycket jobb, så igår var en välbehövlig ledig dag som gick åt att handla, städa och tvätta. Lediga dagar kan också vara tuffa ibland. ;)
Skall inte klaga egentligen, har det bra. I tisdagskväll när jag kom hem från jobb låg där ett kuvert till mig med en fin text och ett presentkort så jag skulle slippa frysa om mina kära fussingar. =) <3
Han är bara så fin min kärlek!
Nog om kärlek...längtar så tills nästa vecka, då blir det melodifestivalen på Malmö Arena med Lotta. Wooohooo! Så mina 2 heldagar på jobb kommer bara att susa förbi...
Inget recept idag, kommer nog i nästa vecka skulle jag tro. Orkar inte skriva så mycket, borde egentligen försöka sova en stund till har inte fått någon direkt sömn inatt. Någon viss person är förkyld och snarkar högt...

Ha en myspyshelg och gör inget dumt! ;)

0 kommentarer: