tisdag 21 februari 2012

Keep your head cold!

Ny bling, bling! ;)

Så då har man ännu en ledig dag, vilar upp hjärnan för 24 jobb på 2 dgr...Helgen var helt ok, höll på att bli tokig ett slag men efter att ha räknat får så gick det bättre. ;) Tålamod och åter tålamod behövs ibland...
Igår och idag var det träning för att stärka min kropp och få upp min kondition samt bli beach vänlig för 2012.
Känns som det är nödvändigt! Speciellt eftersom man skall äta en semla idag. ;)
Senare igår blev det veckans skvaller med Magda...så nu har man rensat och sorterat hjärnan lite grann. ;) Haha...
Innan idag gick jag en kort runda på Entré och letade outfit tills på lördag, men icke så nicke.
Har checkat in ett par leopard skor som jag kanske handlar på fredag, så det får bli min klädsel men något gammalt i garderoben. Ja, ja vi får se...

Återkommer en annan dag! Kram

0 kommentarer: