måndag 20 augusti 2012

Hösten kommer, men solen består ännu! =)

I fredags var det dags efter 9 veckor ledigt från att jobba helg var det dags igen, hade lite ångest men det försvann när jag kom till jobb. Helgen gick fort och nu är det måndag igen...
Idag är man fri och njuter av att vara ledig och ha lite sovmorgon. Det gillas! =)
Sedan jag skrev sist har det varit mycket och lite av varje att göra. Har träbetsat min gamle byrå som jag fick av min mormor och jag blev SÅ nöjd med den. Bilder kommer när hallen är riktigt färdig, småfinesser kvar bara.
Det känns som att så småningom börjar väl allt komma till det vanliga igen.
Lägger ut en del bilder denna gången också som jag tagit med vår älskade systemkamera, speciellt sportinställningen...
Denna veckan som kommer består av mkt ledighet, ner och käka gott på Malmöfestivalen.
Sedan imorgon kommer min käre pappa på besök, trevligt! =)


Käre söte charmtrollet Jill!


Vattendjuret Truls!


Pelles fiskgratäng! Gott!


Trött, men skall inte släppa taget om kakan! ;)


Naturbilder från vår Helsingørtur!




Min nyinköpta tavla, som jag tycker så bra in på mig. ;)

Nä, nu skall jag LATA mig, bara mest ingenting. Ha en bra måndag på er alla!

0 kommentarer: