onsdag 24 oktober 2012

Många bollar i luften!

Så då var onsdag och mycket har hänt på kort tid. I lördags var vi och såg Danko Jones på KB, vilket ös! =) Tyvärr var där alldeles för mkt folk, för lilla KB.
Det är många konserter som skall ses, senast köpta är: I love musicals med Peter Jöback och Iron Maiden. Kan inte riktigt fatta att man skall få se dom. =) Häftigt!
Idag har jag varit på mötesplats vård och omsorg, på stadion mässan. Mkt intressanta föreläsningar och seminarium. =) Alla som jobbar inom vården borde få gå på sådant, för att få ny inspiration till sitt arbete.
Imorgon skall jag göra halloween tårta, hoppas den blir lyckad...Bilder kommer upp min blogg någon dag.
Nu skall jag fortsätta förbereda inför imorgon, skall ha middagsbjudning imorgon.
Ha de så bra så länge! =)

 
Halloween dekoration!

 
Måste ha höstkänsla hemma!

Fint halsband jag fick av min svärmor!

 
Danko Jones!


Storbakning på jobb, tyvärr fick jag inte smaka någon...så är det när man bara jobbar 75 % tjänst...
 

 
Min fina namnskylt! ;)

 
Köpte en jättefin skål som var gjord av en gammal Lp-skiva, naturligtvis en med min favoritlåt...
Forever Young! =) Skålen var gjord av en flicka med funktionshinder.

0 kommentarer: