måndag 12 november 2012

Peter Jöback - Vilken röst, vilken show!

I lördags var det dags att på show med Magda: I love musicals, på Malmö Arena! Rad 11; plats 8. Alltså hyfsade platser. Underbart uppträdande av alla artisterna och orkestern. De sjöng och  de spelades bästa av det bästa musikallåtarna med klass. Tog ett par bilder, tyvärr inga topkvalité bilder, men det viktigaste är man ha ett fint minne!



 
 
Idag har man varit ledig från jobb, skönt att bara få ta det lugnt och göra mest ingenting.
Men tog mig en liten runda nere i stan för att köpa mig boxarlindor till mina combatpass. Fighting girl! ;)
Tog mig även en tur till panduro för att titta lite på deras bakverktyg och deras julsortiment. Alltid lika roligt att gå in i den butiken och drömma sig bort. =)
 

Mina nya införskaffade dekorationsverktyg, köpta på Panduro.
 
Tips!
Sedan har jag länge letat efter en butik som säljer greengate saker och äntligen idag har jag hittat en!
http://www.homeville.se/ Rekomenderar er alla att besöka denna fina butik! Skulle kunna handla halva affären! ;)
Nu väntar soffan på mig...Sovgott!



0 kommentarer: