söndag 14 februari 2010

Irritation, vänskap och kärlek…

Veckan började inte bra, nere i källaren där vi bor skulle de putsa och måla om. Ljudet var högt och fruktansvärt irriterande. Men turen vände, jag fick jobb resten av veckan. Skönt att komma uti arbetslivet igen.
Sen i fredags träffade jag en gammal vän, Malin, över en fika på Lilla Kafferosteriet (supertrevligt ställe) som jag inte har träffat på över 5 år, himla roligt att få träffa henne igen. =) När man träffar vänner man inte har sett på länge gör det så att den stund man träffas går superfort. Märkligt, inte sant?
Sedan i lördags blev det tjejkväll med Lotta och Pernilla, vi gick ut och åt på http://www.mandosteakhouse.com de har SÅ himla goda plankstekar där. Har ni inte varit där innan, rekommenderas detta skarpt. Sedan blev det bio med en massa godis: Valentine's day. Jag tyckte att den var en typiskt perfekt kärleksfilm som Hollywood gång på gång lyckas göra.
Det må vara orealistiskt, men det är rörande att se på.
Snyft, snyft! Den handlade om att man fick följa ett otal kärlekshistorier av olika slag under Alla hjärtans dag.
Mer skall jag inte berätta. Betyget blir precis godkänt,
5 av 10, tack vare att det var bra skådisar och en alla hjärtans dag film. Idag är det alla hjärtans dag och jag har försökt säga till alla mina nära och kära att man skall bry sig om varandra och även alla andra 364 dagar om året, det är lätt att glömma bort men väldigt viktigt att man gör det.
Önskar er alla där ute en väldigt mysig kväll!
Hjärtekramar

0 kommentarer: