tisdag 9 februari 2010

Underbara dagar och glada nyheter…



Hela helgen och gårdagen har man blivit bortskämd. I lördags lagade Patrik 3 –rätters meny till mig för att fira min födelsedag. Romantiskt lycklig blev jag, att totalt bli uppvaktad en lördagskväll med god mat och levande ljus…Myyys! Förrätten bestod av: Skagenröra på toast. Sedan blev huvudrätten: Inbakad fläskfilé (soltorkade tomater och philadelphiaost), pommes frites, pepparsås och sallad. Och den sötsmaskiga efterrätten: Hemmagjord chokladmousse med grädde och riven choklad. Allt var väldigt gott! Rekommenderas varmt!
Igår kom min pappa på besök och lagade mat, mitt val blev kålpuddning med goood gräddsås och prinsesstårta till efterrätt. Och jag som skulle låta bli sötsakerna…Hmmm…
Födelsedagen blev lugn och helt perfekt. Tror aldrig jag har blivit så uppvaktad som igår…
Glada nyheter! Idag har jag varit och blivit inskriven i vikariebanken på Västra Innerstadens vård och omsorg så nu blir det nog lite jobb. Behöver komma ut och jobba lite. Nu är där lite andra måsten som skall göras…
Ha en bra dag allihop därute på nätet! Kram, kram

0 kommentarer: