måndag 1 februari 2010

Ny vecka, nya tag!


I helgen har det varit både fest och mys. =) En bra kombination, med andra ord. Dagen börjar som vanligt, varje morgon är det en rutin att kolla runt ifall där är något intressant jobb man kan söka, men idag var det dött, tråkigt nog. Så för att engagera mig lite grann och inte bli stillasittandes åkte jag till Søstrene Grene och handlade en väggdekor att sätta i hallen, blev riktigt nöjd med resultatet.
Alltid lika kul med inredning! =) Tips! Där finns även fina väggtexter på http://www.trend4you.se/se/ som jag skulle vilja ha, samt lite annat.
Men man kan ju inte handla allt.
Hur veckan blir har jag ingen aningen om, förutom att jag har min dagliga rutin att träna varje dag. Puh, vad det var jobbigt idag, men skönt när det är gjort. =)
Gjorde upp ett mål detta nyår att försöka få mer kondition och muskler, får se hur det går. Sedan när det blir lite varmare skall jag försöka ut och springa 2 ggr/veckan. Men jag har det inte som ett löfte utan ett mål att må bra och vara vältränad. Nu skall jag gå och se på ett av mina favoritprogram, Animal Cops: Houston.
Kram, kram

0 kommentarer: