söndag 3 oktober 2010

Champions of rock!

Redo för lite Rock! =)

Underbar akustisk musik!

 
 Jessica och Jenna sjunger en vacker duett.

Radio Ga Ga...

Igår var det dags att rocka loss till lite Champions of rock låtar på Malmö Arena.
Recension:
Konserten var en hyllning till Queen och deras egna underbara tolkningar av Queens låtar.
Showen bestod av Peter Johansson, Jessica Andersson och Jenna Lee James. Vilka otroliga artister ni är allihop både sångare och musiker. Jag är helnöjd med konserten, jag har alltid älskat Queen och det var en fantastisk hyllning till bandet. Tyvärr fick man aldrig möjligheten att se och höra Freddie Mercury, en stor legend som fick lämna jordelivet alldeles för tidigt.
Fick riktigt gåshud när många av låtarna spelades, speciellt låten: Who wants to live forever. När det började sjunga: There's no time for us, there's no place for us…Tiden stod stilla och jag bara njöt. Helt lovely! Detta var ett minne för livet, helt underbar föreställning!
Nä nu orkar jag inte skriva mer idag, skall ta mig en pysselstund!
Tooodddeeellliiiooo! =)

0 kommentarer: