fredag 1 oktober 2010

♥ Nyförlovad! ♥

  Smaskig skumpa!


Fina blommor!


 ♥ Våra vackra ringar! ♥

 
Dukning a la Mitza!


Underbar ljuvlig mat!

Jag är världens lyckligaste tjej!

För 5 år sedan träffade jag min prins och igår bestämde vi oss för att förlova oss på den dagen vi träffades. Jag känner mig lyckligt lottad att jag har hittat en man som är så fin. =)
♥ Älskar dig, Patrik! ♥
Så igår firade vi med god skumpa, gott vin, god mat med en underbar efterrätt.
Meny:
Förrätt; Tarteletter med kräfstjärtsfyllning.
Huvudrätt; Pepparmarinerad rostas, hasselbackpotatis, championjoner, pepparsås och sallad.
Efterrätt: Hemmalagad chokladmousse.
Kunde inte ha blivit bättre. =)
Allt kändes så rätt igår, hela dagen på jobb gick jag på små rosa moln och väntade till kvällen…
Någon på jobbet undrade varför jag gick med ett leende hela dagen, förlovning var svaret. ;)
Lägger ut lite bilder till er som är lite nyfikna…

Kramar ifrån en upprymd nybliven fästmö.


1 kommentarer:

Anonym sa...

Massor av grattis. Jättefin ring. Kram min goa svägerska.