torsdag 2 september 2010

Burlövs center och Iphone 4


Vilka nördar... ;)
Min nya fina kavaj!
Hela denna veckan har bara rustat iväg för mig. I måndags begav jag mig till 3:s affär och beställde mig en Iphone 4. Så om ett par veckor har en ny leksak. =) Som har längtat efter en ny telefon, den jag har känns som rena stenålder telefonen.

Shopping…Igår var jag på Burlöv center med Magda och Jenny och handlade lite nytt. Det blev en ny kavaj…Äntligen hittade jag en som passade på längden. =)
Det är en STOR nackdel att vara en långskånk! Sedan hittade jag ÄNTLIGEN en parfym jag har letat efter. Kan det bli bättre shoppingrunda?
Nä nu skall det vilas lite grann, det sägs att man förbränner även när man sover...jag vill ju att min klänning skall passa tills nästa vecka. ;)
Så mina kära vänner önskar jag er en fortsatt trevlig dag!

0 kommentarer: