tisdag 14 september 2010

Fest och förkylning






Då var det tisdag och jag är fortfarande dålig...buhu! Inget roligt att vara hemma och bara hosta, nysa och känna mig allmänt kass. Men om man skall tänka lite positivt så var helgen trevlig iallafall. Lördags var speckad först en tur till Lund och sedan blev det fest @ Magdas place. God dricka, god mat och mycket skratt...
Den dagen märkte jag inte av att jag egentligen inte var riktigt kry, ville förtränga det, men det fick jag känna av i söndags...Så igår och idag har man mest inte orkat göra något. Jag som hade tänkt åka till Österlen idag, tyvärr fick jag avboka det. Känner mig en aningen negativ idag. Hoppas på att vara bättre tills helgenoch ha mer positiv energi...
Så något recept orkar jag inte skriva idag utan det får bli nästa gång. Nä, nu får jag försöka ta mig ut för att handla det nödvändigaste hem. Tur att man bara har 300 m till Coop...
Ha en bra dag ut i detta höst tråkiga vädret!

1 kommentarer:

Anonym sa...

Det var synd att du inte kunde komma till oss. Du hade iof inte kännt igen dig.....Det har hänt mycket här sen du var här sist. Ser fram emot nästa gång. Krya på dig. Kram från oss i Köpinge