onsdag 11 januari 2012

Åter till vardagen, men huvudet fullt med ideér...



Facebook inbjudan till min födelsedag! ;)

Nu är man tillbaka, med starka krafter efter att ha sovit ca 16 timmar om dygnet fredag-måndag. Den bästa medicinen för att bli frisk är att sova, vila, äta och dricka mycket. Så det receptet fungerade bra.
Denna veckan blir det att jobba helg, men när man väl är på jobb så brukar det gå snabbt tills man slutar.
Igår började jag plockade ner mina julsaker och säga mitt årliga farväl till julen. Alltid lika tråkigt att plocka undan och packa ner. Så nu hoppas vi på lite vår och vårkänslor kanske så smått dyker upp. =)
Annars flyter allting på som det skall och imorgon skall det ev. inhandlas lite ny inredning till vardagsrummet. Vi får väl se...
Har även börjat planera för min födelsedag, i år blir det Cowboy-tema. =)
Skall bli himla skojsigt att se hur folk kommer klä ut sig...haha...
Har många bollar i luften, håller på även att planera för min sambos 35-års fest.
Nu skall jag gå igenom lite fotografier, håller på att beställa en canvastavla som jag skall ha i köket. Lägger ut en bild när jag har fått den. ;)
Ha en fortsatt trevlig kväll och sovgott!

0 kommentarer: