lördag 28 januari 2012

Mycket glädje och mest ingenting!


God middag!


Mmmm..mums!



Våren känns långt borta...


Rosor jag köpte till mitt hjärta igår!

Då var det lördag och man är ledig! Skönt! Idag har jag spacklat lite här hemma, förbereder inför att måla i sovrummet. Har sagt det i ett år nu...Så det var dags att börja med projektet...Haha...
Hemmet är under "renovering", nya gardiner har införskaffats, våra efterlängtade köksmöbler kommer i början av nästa vecka och små planering av vårt sovrum och hobby rum.
Skall bli roligt att se resultatet som nog kommer vara färdigt till sommaren.
Igår fick jag en för tidigt födelsedagspresent av min kärlek. Det var 2 st biljetter till deltävlingen i Melodifestivalen här i Malmö. Vilket present! Wow! Så nu skall jag och kära Lotta dit den 25:e februari.
Många års längtar över att få gå och se Melodifestivalen, så går min önskan i uppfyllelse! =)
Dagar som har gått:
Min träning har börjat ta fart igen och styrketränar  för fullt minst 2 ggr i veckan, efter ett par veckor känner man sig mycket starkare. Så i morse hade jag GALEN träningsvärk i armarna. Men det är värt det! =)

Sedan måste skvallra och berätta efter 6 års längtar över att få gå på bio med <3 så blev det av, kändes som vi var på en riktigt dejt! ;) Mycket trevligt och hoppas det inte tar 6 år tills nästa gång. ;)

Så nu blir det inte mer för denna gången, tack och hej!

0 kommentarer: